kvsigs Arkadaslar merhaba ; Bebegimde kocaman bir göbek fıtığı var ikinmaktan aglamaktan dışına çıktı başına böyle bişey gelen oldumu sardiniz mi ne yaptınız endişe icindeyim😔
Busrammesut kvsigs benim oğlumda da vardı gaz sancısından dolayı çok ağlıyordu bide ikinmasi vardı doktora gittik ağrı sizi olmaz 4 5 aylık olduğu zaman gaz problemi bitince geçer dedi şimdi 4 aylık 2 buçuk aylıkken kendisi içine geri girdi herhangi bişey yapmadik
Balbebekkk kvsigs bizde vardı canım hiç korkma ben şöyle bi yöntem uyguladım 2 hafta tamamen kayboldu 1 beden büyük bez alıp şişen kısmın üstüne gelicek şekilde bezini bağlıyodum cok sıkı olmasın gevşekte olmasın dene bak nasıl geçiyor 🥰
Yenimiyeniii kvsigs merhaba benim oğlumda göbeği düştü ve doruk oldu ıkınmaktan doktorumuz takip edeceğiz demişti 2 yaşına kadar genellikle 6- 9 ay arası kapanıyor kendiliğinden dedi bizimki 4 aylık oldu çok şükür kendiliğinden kapandı birşey sarmamı kesinlikle tavsiye etmedi hiç birşey yapmadım bende
AliCinarsMom Bizde de göbek fıtığı var 2 aylık oğlum, 1 yaşına kadar takip edilecek dr tarafından eğer kendiliğinden düzelmezse küçük bir operasyon yapılacak sanırım. 6 aydan önce oluşan fıtıklar kendiliğinden genelde kayboluyormuş dr muz öyle dedi
kvsigs Ne zamsn cikti sizde ? Biz 1 aylikti ikinmadan kaynakli oldu suan 2 ayligiz birde bişey yapiyotmusunuz yani satıyormusunuz kocaman pıt diye acilcakmıs gibi geliyor 😔
TwinsmomDA Bastırınca içine gidiyorsa normal Bi yaşına kadar düzelirmiş ama değilse problem olurmuş. Bebeğiminde büyüktü baya çok şükür geçti 4. Ayda
kvsigs TwinsmomDA gidiyor evet sesde geliyor ah insallah 4, ayda falan gecsin 🙏 Sardinizmi? Yani ozellikle soruyorum doktorumuz 1 yasina kadar geçer dedi 2. Ay kontrolunede gidemedik Ankara da yaşıyorum covidden dolayi asiyi yaptırdım saglik ocaginda gelişiminde sıkıntı yok diye doktorumuza gidemedik aileler sar kızım oyle kalir diyorlar kaldim arada 😔
TwinsmomDA kvsigs hiç bişey yapmadım evet ses geliyordu korkuyordum ama zamanla düzeliyor sertleşirse kork demişti doktor çok şükür olmadı olmaz sizinde inşallah
Zeynephatice kvsigs bizimde öyleydi ağlamaktan bastırınca içine giriyorsa sıkıntı yok demektir ses çıkıyor o önemli değil. Ben ara ara aklıma geldikçe sardım 3,5 4 ayda(Gaz sancısı bitti) fıtığıda geçti
kvsigs Yenimiyeniii çok şükür gecmis olsun inşallah bizimki de öyle olur sarmayim bende artık o zaman yaa
Nnnnnn Bizde de vardı ağlaya ağlaya belirli bi cm üstündeyse ameliyat değilse geçiyor doktorumuz öyle dedi ve geçti şu an 4,5 aylık
Melteminkeremi kvsigs oğlumda kolikti onda da oldu dr önemli değil göbek fıtığı düğüm olmaz kendiliğinden gecer gazi bitince dedi ve dediği gibi de 4.aydan itibaren kolik bitimce fıstıkta küçülüp kaybolup gitti hiç müdehale etmedik