Emzik kullanmak zararlı değil ancak bebeğinizi sadece susturmak içim kullanırsanız ve yeterince beslenmezse emzik verilip gelişim geriliği oluyor ben çok araştırdım biz de 2. Ayı bitirdik beni emzik olarak kullanmaya başladı geceleri emiyor hem ağlıyor çok emince de kusuyor bizde bugün aldık emzik sadece geceleri uyku geçişinde kullanmayı düşünüyorm inşallah Philips avent aldık