Anneler merhaba bebeğim altı aydır park beşik üst kademede yatıyordu şimdi emeklemeye başladı bi defada Kendi yataktağimdan düşürdüm O yüzden en alt kademeye aldım beşiği üzerine süngeri var kayınvalidem bebe yerden üşür aman yün yorgan ser altına dedi alta yün yorgan üstüne kendi süngerini serdim ama bu defada altta şilte olmadığı için bebek gömülüp gidiyor yatakta.Sünger kalın değil krafın park beşik süngeri
sizler nasıl kullandınız ya tavsiyesi olan varmı