Merveevrem 3 aylık kolik oğlum var cok fazla gazı oluyor mama + meme şeklinde gidiyoruz dogdugundan beri sma kullanıyorum bazen cok da kusuyor gaz yapmayan mama var mı hangi mamaları kullaniyosunuz
Deletedmom60 Merveevrem biberon seçimide önemli dr. browns antikolik öneririm ve mamayı çalkalama kaşıkla karıştır
Motherofminna Merveevrem SMA kullanıyorum ben canım oğlum doğduğundan beri. Çalkalasanda biberonda hiç köpük oluşmuyor kaşıklada karıştırabilirsin.
Acemianne12 Merveevrem benim bebeğimde çok gazlıydı hipp combiotic mama bize çok iyi gelmişti çok memnun kalmıştım
melek_42 Merveevrem evolvia AC gazlı bebekler için bir mama sindiririm sistemini düzenliyor ve gazı önlüyor
mirayilknurtolga Merveevrem biz de sma kullanıyoruz ama hiç bir gaz problemimiz olmadı. Mama yerken hava yutuyorsa ondan kaynaklı olabilir belki. Biz chicco nun anne göğsüne benzeyen modelini doktor tavsiyesi ile aldık,kullanıyoruz. Bir de avent var. O da gayet iyi.