eymenkerem A05072020 verem aşısı haftalık geliyor diye biliyorum yarın olmazsa hafta ya çarşambaya kalır
mavisimmm20 A05072020 sağlık ocağında aşı için gün veriliyor bizim haftada bir kere oluyor bidahaki haftaya kalır
PonciKom A05072020 verem aşısı birgun gelıomus ole demıstı ve saatınıde asla kaçırma demıstı bızım hemşire
Dilanacr Birler sorabilir miyim bizim 2. Ayımız 11 inde bitiyor bizim de acılarımız var ancak 22 sine çağırdı sağlık ocağı bir sıkıntı olur mu arada baya zaman var çünkü