dün öğlen ella hap içtim ve dün gece inanılmaz bir nefes darlığı ve mide bulantısıyla uyandım hastaneye gittim iğne vuruldum o derece dayanamadım. bugün ise sabahtan beri ishalim adetim 1 hafta önce bitmişti şimdi tekrar kanamam var adet kanaması gibi karnım ağrıyor ve çok gurulduyor gurul gurul bu haptan mı acaba ya ne yapmalıyım