bebeğim 3 aylık bu ay 300 gram aldı ve çişinde azalma oldugu için mamaya baslamayı düşünüyorum sütün baya var aslında ama sanırım yetmiyo diş cokarma zamanına kadar kilo almasını istiyorum o dönemde zaten zayıflayacak. sormak istediğim hanigi biberonu kullanıyosunuz ve biberondan dolayı memeyi bırakma durumu olurmu ondan cok korkuyorum yardımcı olur musunuz lütfeennn 🙏