Bebek1634 arkadaslar merhaba, braun markasinin lazer aletini aldim. Emzirirken kullanimda sakincasi yok diye biliyorum ancak icime de sinmedi. Bileniniz var midir?
eslemsiii Bebek1634 ben hem kadın doğum doktoruna hemde çocuk doktoruna sormuştum bi sorun olmaz yaptırabilirsin demişti
Bebek1634 eslemsiii dun ilk defa kullandim ama korkakorkavicsan yapa yapa kullandim acikcasi. Tesekkur ederim 🤗
eslemsiii Bebek1634 cihaz atış yüklenebilenlerden mi kaç atış var? birde eğer kola bacağa yapıyorsanız yaz günlerinde yapmayın diyorlar güneş lekesi olmaması için
Bebek1634 eslemsiii atis yuklenebilen var mi bilmiyordum 😕 400.000 atis braun pro5 5117 kodlu cihazi aldim. Bacagima koltuk altima yapabildim sadece henuz. Bir sonrakinde ozel bolgeme de yapacagim insallah. Kapri sort su an icin giymedigimden rahatca yapabildim ama biyik bolgesine yapmadim dediginiz gibi gunesten etkilenir diye.
eslemsiii Bebek1634 iyi sonuç alırsınız inşallah. Bende istiyorum ama hala ne cihaz aldım ne gidip yaptırdım 😬
oglusunarastirmagunlukleri Bebek1634 merhaba memnun kaldiniz mi nasil sonuc aldiniz kisaca bahsedebilir misiniz hala uygulamadaysaniz umarim :')))