Emine7 Korunma için cerazette kullanıyrm ama 8 ay oldu 40mdan sonra 10 gün adet gördüm temmuzdan agustosa kadar lekeyle karsk geldı 1 ay nerdeyse daha da yok cok karısık oldu, bi arkadasm bunu kullanıyomus ve duzene girmiş kullanan varmı acaba kızlar ?