2 ay 14 günlüğüz ve biz hala hiç uyumuyoruz atak dedim bekledim geçiş dedim bekledim sonuç sıfır gündüz uykusu. Yani ben zor dayaniyorum uykusuzluğa onlar nasil dayaniyor asla anlamiyorum. Atak haftasi bitiyor rahatiz diyorum ben daha hiç rahatlamadim okudugum postlara göre de hic rahatlamiyoruz galiba😂 diyorum gercekten uykusu yok galiba yoksa nasil dayansin. Gerci uyuyor bazen o da 5 dk 😊 şööyyyle 1 saat uyusam da anam biraz dinlense ev işi yapsa yemek yapsa demiyor. Ataklarimizin az gectigi günlerimizi olsun😊