A_kmsl20
Normal doğum veya sezeryan fark etmiyor. Bazıları sezeryanlı olduğu halde hemen adet görür bazıları ise benim gibi çok daha geç görür. Aynısı normal doğum yapanlar için de geçerlidir. Ben ikinci kez sezeryan oldum ve kırkım çıkınca muayene olacağım. Doktoruma doğumdan önce spiral taktırmak istediğimi söylemiştim oda kırkın çıkınca kontrolde rahime bakarız geri çekilmiş mi diye ona göre bana hap verecekmiş adetim gelmesi için.