Herkese merhaba oglum dun 4.ay asısı oldu ve saglık ocagı vegaferon kan damlası verdı keyfi yerinde olan cocugum damladan bı kac saat sonra kusmaya basladı ıshalı ve 37 derece atesı de var. Atesın ıgneden kaynaklı olduğunu dusunuyorum kı bugun bıraz daha dustu ama kusması devam ediyor dunden bu yana 4defa kustu ve normal bı kusma degıl asırı. Idrarında da turuncu lekeler vardı sadece bı kere dun verdım kan damlası etkisi ne zamma gecer acaba ve boyle bısey yasayan oldu mı aranızda?