İyi akşamlar arkadaşlar 😊 6 aylık bir bebeğim var emziriyorm sürekli doğumdan sonra geçen ay ilk defa adet oldum ama bu ay 10 gün geçti test yaptım 2 defa negatif çıktı. Hatta dün de erken gebelik testi yaptım yine negatif ti. Sizce bir daha kan vermek için sağlık ocağına gitmeme gerek varmı. Bu arada prez. İle korunuyoruz. Düzensizlik ne kadar sürer?