RabiAsya ben çeyizim için Karaca almıştım granit seti ve çelik. Berbat çıktı tahta kaşıkla bile çizildi dibş karardı sonra çizilmez yapışmaz diye ikili tava aldım yine aynısı oldu. Sonra üçüncüye karnıyarık tavası ve küçük tencere aldım granit sonuç yine aynı kesinlikle almam bir daha arkadaşımın ve anneminlikerde böyle oldu. Taç almayı düşünüyorum bende ama granit vrya teflon degil ne varsa eskilerde var gercekten çelik alacağım bende