Merhaba,
Niyeyse çok cevap alacagımı sanmıyorum ama bir umut konu açayım dedim.
Kızım 5 ay 5 günlük. Doktorumuz ek gıdaya geçelim dedi. 3 gün kuralına gerek olmadıgını söyledi. Bu ay saat 2 gibi sebze çorbası, 5 gibi meyve, uyumadan önce yoğurt vereceğim. Diğer ay kahvaltıya da başlayacagız. Bu şekilde başlayan var mı?
Doktorumuza çok güveniyorum ama tadımsız başlayan görmedim çevremde.
Annemler tahmin edeceğiniz gibi biz de sizi öyle büyüttük, ne güzel doktorunuz var diyorlar 😀
Yarın büyük gün. 3 öğün ağır gelecek mi, tepkisi ne olacak merak içindeyim