Ylzvys bizimde bozuldu uykusu covid atlattık ateş bide üstüne diş derken 1 aydır fena durumdayız ama eğitim verdiğim zaman emzirip yatağa yatırdım kuran açtım hadi kızım uyuyalım dedim ilk gün 40 dakika sürdü ama hiç ağlamadı çok şükür ama 2. Gün hemen adapte oldu baya yatağa koyunca kendi uyuyordu gece de 1 yada 2 kere uyanıyordu ama şuan sürekli emmek istiyo bebek halinden daha zor olmaya başladı memeden kesmeyi düşünüyorum