Merhaba hanmlar benm bebegim 18 aylik oldu 6 aylık da hamileyim son 4 ayım kaldi lütfen tecrübeli anneler bilgi versin bebek doğunca cocuklarin odasini ayırmayı düşünüyorum çünkü 4 kisi tek odaya sigmayiz ben bebeğimi emzirmeden sallamadan nasıl uyutabilirim memeden hala kesmedim bu ay kesmeyi düşünüyorum keserken de nasil uyutmaliyim denemelere basloyacagim yavaş yavaş lütfen bir çıkar yolu soyleyin kafam çok karışık