Bebus Kızlar merhaba bebeğim dünden beri ishal huzursuzluk var üstünde . Covidden dolayı hastaneye götürmek istemiyorum ne yapabilirim ? Yada hangi durumda hastaneye gitmeliyim ? Tecrübeli güzel annelerim önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
Bebus Yigitahmedim 5 kereden fazla yaprı bugün . Su verdim 3 4 kaşık sıvı kaybı olmasın diye . 2aylık olmak üzere
Meczup Bebeğim 2 aylık ayağının altına sıcak su torbası koymuştum karnına havlu ısıtıp koydum ütüyle 2 çorap giydirdim kısacası sıcak tuttum iyi gelmişti
boncukhaniminannesi Bebus bence getir kuzum ya çok küçük çünkü . Probiyotikler var ishal için ama sen sık sık emzir yarında sağlık ocağına bir an önce getir
Gamzelibayan Bebus bizim bebegımızde ıkı aylıkken her emmeden sonra yapardı doktora sorduk çok güzel karnı doyuyo ondan demıstı
Yigitahmedim Bebus ishal olduğuna emin misin peki küçük daha küçük bebekler çok kaka yapabiliyor doyduğu için fakat aklında soru işareti varsa bana göre sağlık ocağı değilde uzman bir çocuk doktoruna götür derim ben
ozgestar Doktor önerisi ile prob kullanabilirsin canım bağırsak düzenleyici ama mutlaka doktora git sıvı kaybı olmasın bence gecede devam ederse doktora acile git . Doktorunuz varsa onla görüş yarın. Bize maflor vermişti doktorumuz. Geçmiş olsun
yanlizanne Bebus öyle oluyor zaten ama sen yinede bı götür biseyi yoktur inşallah kuzunun ☺️geçmiş olsun canım