Melikeee Kızlar wellcare d vitamini kullananlar herhangi bir sorun yaşadınız mı huzursuzluk gaz problemi gibi 5 buçuk aylık bebeğime 2 gündür kullanıyorum çok şükür doğru düzgün uyku problemi yaşamazken 2 gündür toplam 4-5 saat belki daha az uyudu ve gazı var sanki uyuduğunda 15-20dk sonra çığlık atarak ağlatarak uyanıyor
Melikeee [bilinmeyen] evet araştırıyorum öyle bir yan etkisi yok ama başka bir şeyde gelmiyor aklıma niye böyle yapıyor olabilir ki
Rabia88 Melikeee biz yetiskinlerin bile günü gününe uymuyor o da ufacık bir bebek o yüzden yapıyor olabilir mi?
Melikeee [bilinmeyen] [bilinmeyen] bilmiyorum ki ya gözlemlendiğimiz kadarıyla herhangi bir rahatsızlığı yok çok şükür ve damlayı kullandığınızdan beri böyle ilk bu geldi aklıma benimde ne olabilir ki acaba dişleri mi çıkıyor da o yüzden mi huzursuz ama hiç bir belirti de yok henüz damaklarında deli gibi uykusu var ama uykuya geçemiyor bütün gece ağladı 😞 sanki gazı var gibi
Melikeee [silindi] çok iyi olduğunu bende duydum araştırdım ama niye böyle yapıyor anlamıyorum yediklerime de dikkat ediyorum ve artık 5 buçuk ayı geçti gaz sorunu yavaş yavaş azalması gerekmiyor mu bütün gece ağladı
LivaLiva Melikeee bizde 5 aylığız saat sabah 7 sürekli mızmız ve uykuya dalamıyor aslında çok uykusu var gözler kıpkırmızı ama uyuyamıyor bizde aynı damlayı kullanıyoruz ana ondan olduğunu sanmıyorum
[silindi] Melikeee belki diş ağrısı vardır. Ayaklarını üşüttüysende gazı olabilir benim oğlumda öyle mesela. Sebebini en iyi sen bilirsin annesi. Devasıda sende😊
Melikeee [silindi] sağolun ya inşallah bendedir 😊 ilk çocuk olunca tecrübesiz oluyor insan hemen panik oluyorum aklıma olur olmaz birçok şey geliyor çok sürmez hemen geçer inşallah kendimi geçtim yarumda uykusuz gözleri kızardı iyice
Melikeee ZeynepAdam ya bende düşünüyorum ama dişten başka bişey gelmiyor aklıma çok şükür sağlığı yerinde gözlemlendiğimiz kadarıyla inşallah sebep diştir
Dilaam ZeynepAdam merhaba eski postlardan bir yazınızı okudum wellcare d 3 400 u 5 ml kullanıyormussunuz bebeğim su an 4 aylık d vitaminimizi değiştirdik bundan aldık bir fıs kullanıcam dogru mu acaba
Melikeee [bilinmeyen] bi yandan da öyle düşünüyorum zeytinyağı sonuçta ne gibi bir zararı olabilir ki gaza iyi geliyor daha ama işte dediğim gibi düşünüyorum farklılık olarak bi tek damlayı verdim ondan mı dedim peki bu atak dönemleri ne kadar sürede geçiyor çok üzülüyorum ya bi görseniz ayakta uyuyacak neredeyse gözlerini açamıyor ama bi geçemiyor uykuya
Dryae Melikeee canım diş öıkarıyor olabilir mi benim beneğim diş çıkarırken öyleydi wellcarr hiç bir yan etkisini görmedim ben
Melikeee Dryae inşallah öyledir canım daha damağında öyle belirti yok ama birden çıkacaktır belki çok şükür uykusu düzene girmişti hemen hemen hiç böyle yapmamıştı iki akşamdır aynı olunca sebebi damlamı acaba diye size danışmak istedim