Mom107 benim bebeğimde de katılma durumu vardı şuan 2,5 aylığız. O kdr sert ağlıyor ki morarıyordu o sırada katılmaya başlayınca hafifçe yüzüne üfleyin ki katılması durumu olmasın ya da elinizi ıslatıp yüzüne sürün bunu doktor önerdi. Nöroloji doktoruna götürdüm çok şükür bişi çıkmadı ve zamanla azaldı şimdi inatlaşmadığı sürece katılma durumu olmuyor.