Deletedmom322 https://m.n11.com/kaydirmaz-taban-mevsimlik-bebek-ev-patik-sunset-P399916941 Bunları genelde deniz/havuz için kullanıyorlar ama bunlar da evde giyilenleriymiş. Önerebileceğiniz daha uygun bi yer var mı instagram da 3 tanesi 110 TL ama güvenemedim
Deletedmom_36 Deletedmom322 ben trendyolda kokopatikten aliyorum gecen yil kullandim bu yilda siparis verdim cok memnunum☺️
idillinamom Deletedmom322 Coco patikten almıştım bende. Bir kaç defa yıkadım hiç bir sorun olmadı memnunum
Deletedmom322 Deletedmom_36 https://m.trendyol.com/kokopatik/iyi-geceler-model-kaydirmaz-bebek-patigi-p-6674755?boutiqueId=343813&merchantId=107632 Bunlar dimi
Deletedmom_36 Deletedmom322 evet canim bunlar ben bu yil sirt cantalarida var onlardan alicam bezini islak mendil suyunu ona koyucam☺️Herkes kendi cantasini tasisin😁😁
Deletedmom322 Deletedmom_36 😂 ne kadarlık bebeğiniz. Benim ki 14 aylık olacak erkek. Bi de bu mevsimde de giyebilir mi içi nasıl? Çok sıcak bi yerdeyiz ama çıplak ayakla dolaşıyor klimada açık olunca ayaklar buz gibi oluyo, çorapla da kayıyor
Deletedmom_36 Deletedmom322 14 ayina girdi 5 temmuz dogumlu bizimki☺️Ben bazen corapsiz giydiriyordum kisin soguk gunlerde corabinin uzerine giydiriyordum☺️Bu sene kosuyorlar fayanslarin ustunde kayarlar cok iyi olur🤗
Deletedmom322 Deletedmom_36 çok teşekkür ederim ben de alıyorum şimdi hemen 🤗 bi de son olarak bi numara büyük olmasına gerek var mı kalıbı nasıl
Deletedmom_36 Deletedmom322 ben bir numara buyuk aliyorum corapla giyiyor hem lastikli buzusuyor ☺️Kucuk olmasinda buyuk olsun🤗
BalYapanSinek Koko patikten 18 numara iki adet patik satıyorum. 60 tl ikisi. Hiç giymedi kızım. Küçük almışım