Yaz sıcağından oturma odasında yatıyoduk beşik de burda olduğundan gündüz gece yanımızdaydı. Artık yatak odasına geçtik beşiği de götürdük. Bebeğim 4 aylık olacak. Gündüzleri oturma odasındayken neyde uyutabilirim. Ana kucağım annemde kaldı yeni bi tane alsam ne kadar daha kullanır boşuna mı alırım acaba