Simal34 Ssedaa evet bende öyle farkettim canim varsa da başımın tacı dünyama cennetten bir melek daha katilacak
Zeyneogobut Simal34 var gibi canım ben oğluma hamile olduğum zaman aynı böyle silik çıkmıştı hayırlı olsun
Simal34 Zeyneogobut bende kizima boyle öğrenmiştim o yuzden belirtilerimi fark edince test yapmak istedim
AkileUgur Simal34 hayalet çizgi nedir ya. Gebelik Yok yok yok.🤷 Bunu var gib görenlere anlam veremiyorum 🤦 test negatifim diye bağırıyor resmen🤷
LzzyGrnt AkileUgur çizgiyi görmüyor musunuz? Adetine 1 hafta varmış gebelik varsa çok yeni bu yüzden silik çıkmış olması gayet normal. @Simal34 ben senin yerinde olsam haftaya tekrar test yapıp buraya atarım en azından bilmeyenler öğrenmiş olur hayalet çizginin ne olduğunu
AkileUgur Simal34 ne gibi başıma gelmemiş olmalı ki🤷 hamilelik başıma geldi doğum yaptım ki burdayım 🙋 ha erken test vs için diyorsanız bir gün kala yaptım kıpkırmızı çift çizgi 5 saniye de belirmişti 👍
AkileUgur LzzyGrnt hanımefendi erken test yapmış hamileyse bile en azından bu test negatif bir hafta sonra ki testinde görüşmek ümidiyle 🙋gönlüne göre versin Rabbim
ebrarin_annesi Simal34 yakindan bakinca bende silik gordum. Daha erkense ondan oyle gozukeblr diye dusundum
Prnssm-23 Simal34 kuzum valla net bişey demek istemiyorum ama var çünkü görünüyor 2. Çizgi zaten adet geçikmeden yapınca böyle oluyor çünkü bende 1 hafta öncesi öğrendim aynı böyleydi herkez yok dedi varmış 🥰