Merhabalar. Dunde yazmıştım ama lutfen yardim eder misiniz? Dün gece oğlumun ateşi 39 olunca acile götürdüm. Doktor baktı dişten dedi ama ishal falan yok. Bi şurup verdi 45 dk sonra gel bida ölçelim dedi ölçtü 37 olunca gönderdi. Sabahtan beri 39 ateşi hiç keyfi yok eme eme sütüm kalmıyor. Calpol verdim 12 de ve 4 buçukta bide 10 dk önce. Öğlen bide ılık duş aldırdım. Daha ne yapabilirim? Yardımcı olursaniz cok sevinirim lutfen.