Papatya-kiz Kızım 1 yasına girecek hala dişi çıkmadı ve doktorumuz toz bi ilaç yazdı dişleri çıksın diye ama pek kullanmaktan yana degilim çünkü eczacılar hazırlıyormus paket halinde satılmıyormus . Bebegi geç diş çıkaranlar yazabilirmi
Hat_5922 Papatya-kiz benimde oğlum bir yaşından sonra Çıkardı canım birbuçuk YAŞINDA beş dişi var daha onunla yaşıt arkadaşı var sıraladı dişleri her çocuk farklı gelişim gösteriyor
GY_1801 Ben de merak ediyorum bu konuyu. Kızım 8 aylık oldu halaa diş çıkarmadı. Böykr bir toz olduğunu şimdi duyuyorum. Umarım sıkıntı olmadan çıkarır
Kusannesi Bence biraz daha bekleyin, arkadasımın kızınında damakları kızarık bile değildi 2 gün içinde diş patlattı 2 tane birden. Sizin nasıldı acaba eşinizle siz ne zaman çıkarttınız genetik olabilir mi