Merveedd bizim ilk doğdugu günden beri öyleydı 40 ı çıkınca düzelir dediler yok 6 aylık oldu yıne aynı artık gözlerım şişti balon gıbı ağlıyorum ya okadar hergece hergece aynı şey olurmu bıde yoruluyor dönüyor hep harrket halınde ama yok neler yapıyorum uyuması için neler