Hazalaksoy7 Bebeğinize her öğünde kaç ml formül mama ve anne sütü veriyorsunuz ? Ve kaç saatte bir yiyor 🤦🏻♀️
Papatya0205 Hazalaksoy7 ben anne sütü kullanıyorum valla ne zaman isterse o zaman veriyorum bazen 5 dkda bile emmek isteyebiliyor belirli bir saati yok
AlpDemiraslan Hazalaksoy7 Ben mama+meme ile besliyorum gunde 2 en fazla 3 kere mama veriyorum mama saatleri arasi 3 saat suruyo geriye kalan zamanda sürekli emmek istiyo geceleri saat başı emiyo
Dorika Acıktıkça zaten ağlar anlarsınız acıktığını o zaman verin ya süt ya da mama. 3saati geçirmeyin sadece.