Çok geçmiş olsun. Benim de kızım 7 aylık geçen hafta bayaa rahatsızdı nezleydi. Doktor serum fizyolojik ve nezle için Lordes şurup verdi. Şurubu hergün bir ölçek verdim. Serumla da günde 4 - 5 kez azar azar damlatarak burun aspiratörü ile burnunu temizledim. Burnun aaçık olması çok önemli tıkanmaması için sık sık temizlemelisin. Calpol ateş olmadan verilmesii doğru diye biliyorum. Ama doktor verdiyse vardır bir bildiği. 10 gün sonra tamamen geçti çok şükür.