Zynphafsa doktora gidin artık mutlaka, kızımda antibiyotik kullanımına bağlı çok enfeksiyonlu çiş atımı sonrası pişik oldu, fito krem sürdüm her alt açtığımda ince tabaka şeklinde
kızımın altını hep pamuk, ve kaynatıp soğuttuğum su ile sildim ve diğer bir kuru pamukla kuruladım. Yıkamakla eş değer.
2-3 gün içerisinde fito krem geçirdi.
ama eğer mantar ve bakteri içeren bir pişikse geçmiyorsa doktor antibiyotikli krem verebilir. Teramycn falan gibi.