Yahu güzel anne; doktor gayet iyi demiş 3. Ayda tekrar çekeriz demiş..
bunun neresi içine sinmiyor?
ne duymak isterdin doktordan..
bi maşallah deyin bi şükredin ya…
artık doktorların olumlu konuşmalarında dahi negatiflik arıyorsunuz..
yapma takma kafana ki sen huzurlu ol bebeğinde huzurlu olsun…….