Merhaba sevgili anneler 12 günlük bebeğim var 2 günlükken küveze aldılar şuan iyi ama ben hep süt sağıp gönderiyorum bugün hastane emzirmem için hastaneye çağırdı yalnız gün boyu göğüslerimden süt hep taştı.. Akşama doğru sol göğsümden sütle beraber yeşilimsi bir akıntı geldi (ya da bilemiyorum süt de olabilir) nedir sizce? Bilen var mı?