Momsbabyy Sabah asi vurunduk şuan fark ettim ki kakası yeşil, normal mi? Aşıdan mi kaynaklı ? Bir de ateşi çıkıyor ilaç vermekten başka ne yapılabilir?
baybyumusak Momsbabyy ateşi için de ince giyindir, soguk kompres yap ama sirke kullanma( ic atesi yükseltiyormuş Allah korusun havale geçirtir. )cok yükselirse fitil ver
baybyumusak Momsbabyy ateşi için de ince giyindir, soguk kompres yap ama sirke kullanma( ic atesi yükseltiyormuş Allah korusun havale geçirtir. )cok yükselirse fitil ver
Momsbabyy baybyumusak Çok teşekkür ederim kakası hafif sulu birde acaba kan ilacindan mi oldu ilk defa verdim bugün
dios_gokta Momsbabyy gunaydın canım yesıl kaka demir damlası verdıgın ıcın olmuştur buyuk ıhtımal sakın ol kuzum benım bebegımdede damlayı verınce yesıl kaka yaptı bıde yeşil kaka ben mama da verdıgım ıcın normal karsılanıyor geçmiş olsun annesı
baybyumusak Momsbabyy anne sütü sindirimi kolay bir besin olduğu için ilk 6 ay kakasi sulu oluyor.ishal olup olmadığını anlamak için kakali bezleri ve kaka yapma sıklığını takip etmesin canim. 1saat içinde 4 5 kez yapıyorsa ishaldir