Almiraaa ben ikiz annesiyim 2 ay 15 dk bir göğüs 15 bir göğüs 15 bir bebek 15 bir bebek emzirip durdum. İnanılmaz bir psikoloji ve Çelik gibi bir vücut isteyen bir iş. Ama her ne kadar zor ve yorucu olsa da o aylar onlar gibiydim. Yemeğimi yer ihtiyaçlarımı giderir fırsat kalırsa yatardım.
sonra emmesse emmesinler yeter onlara diyerek sağmayı bırakınca sütüm zamanla azaldı. Çünkü biz mamada kullanıyoruz.
6 ayına kadar hep 90 Cc verdim ki emmeyi bırakmasınlar.
çok şükür gidiyor damla damla 😅
şimdi 7 aylığız 120 çıktı mama emme çok çok aza indi.
sebebi ise ek besin mama ve emme takviyeleri aralarında yarım saat olsun dedikçe emmeye fırsat kalmıyor.
bakalım bu gidişle ya ben bıraktırıcam ya onlar.
ama emzirmek gibi güzel bir duyguda yok. Allah herkese tattırsın inşallah.