Deletedmom416 Anneler tecrübesizim kusura bakmayın eşim günlük pastörize süt almış bebeğime günlük yoğurt mu yapıyım yoksa o sütün hepsini yapıp diğer günler demi yedireyim yardımcı olur musunuz aslında günlük bir bardaklık yapmak daha iyi gibi geliyor ama o süt açılınca hemen bitmeli mi bilmiyorum yazarmısınız lütfen
Sblsrgnsn Deletedmom416 ben butun sutu yapıyorum kucuk kavanozlara yada fincanlara mayalıyorum 3 4 gun verip sinra tekrar mayaliyirum kalanini biz yiyoruz
Sevgilimmm Sblsrgnsn HonKiPonKiDoNiNo ben mesela bir kilo sütten yapıyorum tencereye. İki gün veriyorum hep kaliyor. Üçüncü gün verilebilir mi?
asyasare Deletedmom416 hepsini yapin gunluk sut dayanmaz o kadar. yogurt seklinde 3-4 gun yedirebilirsiniz.
Ayseklc06 Deletedmom416 canım benimde eşim günlük süt alıyor bu aralar,minik 3 tane kavanoza mayalıyorum akşamdan,3gün sonra tekrar yeni bir sütle 3tane yeni yoğurt yapıyorum,tadlarında ekşime olmuyor..tek tek çıkarıyorum tabi buz dolabından ..afiyet olsun
HonKiPonKiDoNiNo Elbette verilir, eksime yapmadigi surece sorun olmaz..ben hep 3 gun veriyorum.. Sevgilimmm
Sblsrgnsn Sevgilimmm 4 gune kadar veriyorum ben biz kendimizde yiyoruz zaten eksi olmadigi surece verebilirsin
Cennet1212 Deletedmom416 ben. Hepsini yapıyorum onunkini kavanoza birakiyorum 1 hafta kadar tüketiyor geri kalanini biz yiyoruz
Dilekmh Deletedmom416 valla köyden geliyor sütümüz köy derken beykozun bir köyünden ben hepsini yapıyorum kızımınkileri küçük kavanozlara koyuyorum genel de 1 hafta içinde tüketiyor . Kendimizinkini de ayrı yapıyorum 2-3 güne tüketiyoruz
Sevgilimmm HonKiPonKiDoNiNo teşekkürler. Doktorum liste vermişti günlük mayalanacak yazmış ama mümkün olmuyor. Teşekkür ederim tekrar