nursemadorukcan merhaba canım öncelikle çok geçmiş olsun bende 6 gün evvel 32+0 da doğum yaptım 1.950 doğdu 43 cm olarak 6 gündür küvözde şuan 1.740 grama düştü iki günde bir yanına gidiyorum süt sağıp götürüyorum öyle zor ki Allah sana bana bizim gibi olan tüm anne ve babalara sabırlar versin insan başına gelmeyince anlamiyo bizimde solunum dışında sorunumuz yok ama ne gece ne gündüz ne uyku ne yaşam inan herşey boş geliyo anlamsız küçücük bedenler onları öyle çok zor ama biz be hissedersek onlarsa onu hissediyo o yüzden biz güçlü olmalıyız ki meleklerimiz de bizden güç alsın biz korkmayalim ki onlarda korkmasin korkmasın sabirla yavruma kavuşmayı bekliyorumm Rabbim hepimize sabırlar versin