Kesinlikle yaptirilmali. Doktorum gerek yok dedi guvendim 2 ay sonra bebegim rota oldu. Sukur cok basit atlattik ama hastanedede yatabilirdik. Rota asisi olunca rota olmayacak diye birsey yok ama asili olduğu için cok hafif atlatabiliyorlar. Bir hemsire olarak diyorum durumunuz varsa yaptirin benim hatama dusmeyin.