51 günlük bebeğim hala sarılığı var böyle durumda ne yapılmalı dün 3 tüp kan verdik sonuçları internetten bakıyorum psikolojim bozuldu bir Sürü kötü şey çıkıyor test sonuçlarında. Dr cuma günü gideceğim ama içim içime sığmıyor. Alerjik bebeğiz bir de. Karaciğer safra kesesi falan bir sürü kötü şey okudum ağlamaktan bir hal oldum sütüme yansıyacak diye de korkuyorum🥺