110620kerem Merhaba arkadaşlar bugün 3 aylık bebeğim fıtık ameliyatı ve sünnet oldu zorlanıyoruz bebeğim çok ağlıyor bu durum ne kadar sürer başından geçen arkadaşlarım yazabilirse sevinirim
Candy1907 110620kerem geçmiş olsun canım, üstte kalsın postun. Bilgim yok ama sünnet bı kaç güne geçiyor diyorlar fıtık ne kadar sürer bilmiyorum
ma9419 110620kerem Sünnetten sonra ilk bi kaç kez çiş yaptığında çok ağlar bide bu geceyi geçirdikten sonra bişeyi kalmaz. Fıtık hakkında bilgim yok
112346 110620kerem biz yaşadık her iki ameliyatı. Da hem fıtık hem sünnet 28 günlükken oldu oğlum çok ağladı bir kaç gün ağlamasını susturmama imkan yoktu agrı kesici verin calpol ben öyle yaptım doktor verdi 3 öğün verdim
Dykdyk 110620kerem Sünnet 1 hafta içerisinde geçiyor bende ikizlerimi sünnet ettirdiğimde 3 aylıklardı çok rahat atlattık ama fıtık hakkında bilgim yok. Geçmiş olsun
Candy1907 110620kerem haklısın çocuklar annelerin en hassas noktası. Benim ikizlerimden biri de kabızlık ve gaz sancısı yüzünden çok ağlardi ve benim de onunla çok aglamisligim oldu. Allah en kısa sürede şifa versin inşallah
112346 110620kerem antibiyotik. Krem vermişti bize onu sürdüm her açmamda altını zaten ilk idrarı da yapınca bşseyi kalmıyor sünnetinde 1 hafta içinde her ikisi de düzelmişti ama ben ameliyattan. Sonra artık ağlatmamaya daha çok dikkat ediyorm zorlamaması için
Sarisey 110620kerem oglum 2aylikken fitik ameliyati olmustu. Ayildiktan sonra ve sonrasinda hic aglamadi gayet keyifliydi. Sunnetle ilgili bir bilgim yok ama
110620kerem 112346 112346 benim bebeğim sakin bir bebekti ameliyattan sonra hiç ağlamadığı kadar ağladı