Bizde tam 1 ay 23 günlüğüz, son birkaç gündür şiddetli gazı var, uyutuyorum yarım saat sonra ıkınarak uyanıyor gaz çıkarmaya çalışıyor. Gün içinde hep böyle devam, uykusu bölündükçe sinirleniyor emmek istiyor emerken de çok hava yutuyor bu sefer midesi sıkıştırıyor. Çok rahattı ama son bikaç gün neden böyle oldu anlamadım yediklerimde gaz yapan birşey de yok, mevsim geçişi etkiliyor olabilir diye düşünüyorum, çünkü tam geçiş ne giydirsem şaşırıyorum bazen elleri kolları soğuk oluyor giydiriyorum kafası şıpır şıpır ter oluyor şaştım kaldım. Rahatlamaya doğru ilerlemesi gerekirken sıkıntıya girmesine üzülüyorum😔