Hanifeikranur 20günlük olduk şimdi emzik versem mememi redder mi ,deneme amaçlı bir kere verdim ve tuttu emiyor .
Butterfly Hanifeikranur geç versen tutmaz emziği çoğu kişi bana doğduğu gün ver dedi ben vermedim sonuç biberon bile tutmuyor
Morcivert061 Hanifeikranur normalde ilk 1 ay emzik önermeler. 1 aydan sonra verebilirsiniz ama 1aydan sonrada tutmayabiliyomuş ben hiç denemedim vermeyi. Ama gördüğüm kadarıyla tutan bebek her sekilde tutuyor tutmayan bebek dpgdugı gün bile versen tutmuyor
Fatma_FLZ Hanifeikranur ben vermedim pişman değilim ilk 3 ay biraz yapışık geziyorsun sonra düzene giriyor
Hatice-ert Hanifeikranur dogar dogmaz yoksa tutmuyolar ilk gunler alışırsa tutar ama sanki bıraz gec kalmış gıbısınız
Hatice-ert Hanifeikranur ver bacım dinleme kimseyı biy olmaz aha benımki devamli meme istiyo aynı emzik gıbı aksama kadar emiyim dıyo en azından ısını gucunu yaparsın bence ver beş dakıka durmuyo
Arenn Hanifeikranur alacağı warsa alır benimki emmedi beni emzikte 4. Ayda kabul etti ağlama krizlerine destek olur diye emzik almaktan bıkmıştım en son alıştı şimdi 16 aylık bakalım ne zaman bırakılacak emzik bide bıraktırma derdi war meme reddi yapar diyorlar ama o tamamen bebeğine kalmış bırakmayan da çok war şans
Ask_kokulu_yavrum Hanifeikranur bi haftalık falandı verdim hiç memeyide red etmedi çok şükür biberonda tutuyor(anne sütü sağıp arada veriyorum dışarı çıkarsam)