Anne_eli Kızlar ben veriyorsunuz bebeklerinize gece uykusuna yatmadan ? Ben pirinç unu işe muhallebi yapıp bazen pekmezle , baZen muzla tatlandırıp yediriyorum Farklı tariflere açığım fikir verirseniz sevinirim
iyikianneyim61 Anne_eli ben irmikle yilaf ununu pisirip icine muz bazen bebe biskuvisi ve pekmezle tatlandırıp veriyorum bazende herobabynin 8 tahilli meyveli olanınida yapip yediriyorum
-TubAsel- Anne_eli doktor bana pirinç unu yerine irmik yada tam tahıl unuyla yap dedi. İrmiği yada tahılı suda pişirip içine muz bazen şeftali elma vs. Ekliyorum
Gamzesizgamze Anne_eli ben bu gece irmiği pişirdim içine bi cici bebe attım kıvamı sulu olmasın diye. Ve yarım elma rendeledim. Elma ufaktı 🍎
iyikianneyim61 Hemanjiomluminik memnunum sütlü olani aliyorum bazen 5 tahilli olani aliyorum onda sut yok ama kizim hepsini severek yiyor.
Hemanjiomluminik iyikianneyim61 ben 5 tahıllı olanı aldım daha hiç kullanmadım. Bazı anneler kabız yaptı gaz yaptı yazmıştı korktun ondan sormak istedim
iyikianneyim61 Hemanjiomluminik ben hic oyle duymadim ilk defa duyuyorum oyle bise yaptığını:) icine ben az pekmezde katiyorum guzel oluyo ina oyle bi durum olmaz sizde bizde hic oyle olmadi