Kızlar olum 5 ay 10 günlük.3 gündür çok husuz, ishal,mama yemiyo sürekli eli ağzında ağlıyo😔.Bu gün ağzına bi baktim alt diş etleri iki yandan şişmiş.Diş çıkartiyor olabilirmi?Yani anlayamadğım ilk önce ön dışler çikması lazmdı? iki yanda boncuk gibi şişmiş.Ne gündüz ne gece uykusu hiç yok.Yardimci olursanz çok sevinrm🙏🏻.Diş olabilirmi bu iki şişlik.?