Canimbebegim paketli sütlerden almıyorum burda tanıdık birinden alıyorum kendi inekleri. İyice kaynatıyorum sütü kepçeyle arada bir havalandırıyorum ki içinde ki su buharlaşsın sonra küçük kavanozlara koyuyorum, parmağım içine sokup 8 e kadar sayıyorum 8 e kadar dayanabilirsen mayalıyorum. Önce ki yaptığım yoğurttan biraz alıyprum birazda süt ekleyip yumuşatıyorum her kavanoza bir tatlı kaşığı denk gelecek şekilde ekliyorum kavanozları hafif karıştırıp üzerlerinde bez kapatıyorum sonra kapaklarını kapatıyorum ki buharla içine su karışmasın bu sırada 100 derece de fırını 6 dk çalıştırıyorum kapatıp içinde kavanozları koyuyorum 6 saat fırında duruyor sonra 6 saatte buzdolabında duruyor. Mesela buzdolabına alırken kavanoz kapaklarını kapatmadan su varsa tatlı kaşığyla alıyorum. İlk başlarda olmuyordu ama artık tam tutuyor 🥰