Melisa_c Kızlar bebeğim 3aylık pusetten yüz üstü düştü halıya yakın mesafedeydi biraz ağladı bidaha ağlamadı ama bi saati geçti uyuttum şimdi bi sıkıntı olur mu ki ya
Arenn Melisa_c aynı şekilde ben apartmanda düşürmüştüm yüz üstü betona düşmüştü çok ağladı şükür bişey olmadı sizde gözlemleyin kusma falan olursa sakın ihmal etmeyin gidin dr a gözlerine dikkat edin kayma warmı diye geçmiş olsun
Merve-HanifeDuru 50cm yükseklikten düşmeyince bir problem olmuyor kafa üstü düşmediyse bir sıkıntı yoktur inşaAllah 🤲🏻 Benim kızda geçen gün yataktan düştü Allahtan birşey olmadı şimdi tek bırakmıyorum artık