Esraea Ürün hakkında bilginiz var mı ? Güzel mi ? Almaya değer bi ürün mü acaba ? Kullanan annelerimiz varsa fikir verebilir mi 🌸
Leylaninannesii Esraea ben kullanıyorum elektrikli teklisi Var bende. Genel olarak memnunum fakat hepsi mi aynı bilemiyorum göğsü tam boşaltmıyor. HastNede mamajoo verdiler o daha hızlı boşaltmıştı. Yani Lansinoh diye çok para vermeye gerek yok bence.
BilgeSiir Esraea ben teklisini kullanıyorum 10 dk sağarak boşaltıyorum tek gögsümü. Genel olarak memnunum
Whiterose Esraea ben 20 gün önce doğum yaptım ve bir haftadır kullanıyorum başka bi elektrikli pompa kullanmadığım için kıyaslayamayacağım ama manuellere göre çok iyi temizlemesi kolay, kullanımı pratik geldi bana