gamzela kızım 14 aylık. 7 aylıkken Nimenrix ilk dozu yapıldı ve o zaman 290 tl vermiştik sadece aşıya. 8 aylıkken Bexsero ilk dozu olması gerekiyordu, pandemi süreci yüzünden doktoru 13. aya erteledi. Onun da sadece aşısına 450 tl verdik. Bunlara ek kontrol ücreti ve aşı uygulama ücreti veriyoruz doktoru yaptığı için.
-CinarinAnnesi- Nimenrix 7. Ayda yapıldı, Bexsero 13. Ayda yapıldı ama her doktor farklı yapabiliyor. Arkadaşım bebeğine 4 ve 6 aylıkken bexsero yapıldı mesela.