Nes61 Bebeğim uykuda 3 gündür öksürüyor iki kez doktora gittik sandoz şurup verdi onu kullanıyorum buhar Makinesi çalıştırıyorum uyurken bir de arada ıhlamur veriyorum az az ama öksürük geçmiyor 🥺ne yapabilirim arkadaşlar
iki_prens_annesi_ Nes61 ustte kalsin postunuz oglumda surekli oksurur ama tukuruk bogazina kacinca vesaire
Nes61 iki_prens_annesi_ doğduğundan beri ara ara oluyordu bizim de tükürükten aama grip olmuş şimdi 😔teşekkür ederim