Saglik ocakları yapiyor zaten tek tek alıyorlar içeri birde simdi salgın var dogru ama.yaptirdigimiz.asilarda salgın hastalık asisi o yuzden bence atlanmamali bizim saglik ocağına gelmemiş asi.mesela.keske.gelseydi hemen yaptıracaktim gelince gidecezgiz hemn alt acma götürüyorum onun üzerinde yapıyorlar onuda atıyorum.bir yere degmiyorum hemen çocuğuna üstünü değiştiriyorum okadar