Zbyde3452 Kızlar bazı sorunlarım var ve bipsikiyatriye gitmeyi düşünüyorum bildiğiniz iyi psikiyatrist varmı
Gizemiray02 Zbyde3452 özel klinik var bildiğim fatih de musa tosun çok çok iyi bi doktor ama muayne ücreti çok pahalı yani çok büyük sorunlarınız yoksa biraz fazla gelebilir 4 5 yıl önce 500 liraydı
Gizemiray02 Zbyde3452 fatih de akdeniz caddesinde fatih camiiye doğru çıkarken solda garanti bankası vardi yaninda yanlış hatirlamiyosam. 1.katta bi yer. Google musa tosun yazınca çıkıyor hemen
Hemanjiomluminik Zbyde3452 ben gop avrasya özel de Burak Berber e gidiyorum çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim
Sema345 Hemanjiomluminik merhabalar bu doktor hakkında yorum arıyordum da sizin yorumunuza denk geldim eşimle sorunlarim için kendim için falan gitmek istiyorum ama Instagram hesabını falna bulamadım siz memnun kaldıniz mi gerçekten nasıl bı doktor
Gizemiray02 Hemanjiomluminik bende evlenmeden önce panik ataktan dolayı ilaç kullandım 4 5 yıl sonra bırakmıştım doktor kontrolünde ama artık yine ataklar geliyor yine gitmem gerek
Hemanjiomluminik Gizemiray02 bende önceden kullandım doğumdan sonra tekrar ataklar geldi yine başladım