Mrb anneler biz oğlumla 13 günlük olduk durduk yere çığlığı basıp ağlıyor gaz olduğundan eminim çıkaramıyor,37.haftada 2.800 doğdu.Çay kaşığı rezene verdim ama işe yaramıyor gibi.Siz neler yapıyorsunuz doktora perşembe randevumuz var ama sizden de fikir almak istedim